marți, 12 iulie 2016

Mierea de Manuka, miracol pentru sanatate

Unul dintre cele mai importante sortimente de miere este cea de Manuka. Provine din floarea unor arbori care cresc in Noua Zeelanda, tara ferita de poluare.

De aceea, acest tip de miere are o mare importanta pentru sanatatea noastra, fiind utila in procesul de prevenire si de tratatare a mai multor afectiuni.


Este un indulcitor natural poate fi folosit la prepararea de dulciuri, cat si pentru indulcirea ceaiurilor.

Mierea de Manuka are efecte antibacteriene

In secolul al XIX-lea cercetatorii au descoperit ca aceasta miere are proprietati antibacteriene, fiind utila in preventia si tratarea infectiilor. Poate fi data si copiilor, pentru ca ii ajuta sa se dezvolte armonios.  Aceasta mierei stimuleaza producerea de celule care sa repare tesuturile deteriorate ale organismului. Extern, poate fi aplicata pe piele, fiind foarte utila pentru vindecarea eczemelor si acneei. Este adjuvant si in tratraea psoriazisului.
Mierea de Manuka poate fi  folosita si pentru tratarea ranilor minore, care nu sunt de profunzime. Se aplica direct pe locul cu probleme. Manuka este utila si celor care  sufera de afectiunea secolului, si anume cancerul. Si afectiunile gingivale, precum parodontoza, pot fi vindecate daca apelezi la acest leac dulce al florilor de Manuka.


Are si puternice proprietati antiseptice
Este ideala pentru a fi folosita la prepararea produselor de ingrijire a pielii si a scalpului. Aceasta miere care vindeca este utila si pentru tratarea infectiilor respiratorii,ceea ce inseamna ca este ideala pentru cei care sufera de gripa, viroze, rosu in gat. Totodata, o poti folosi ca metoda de intarire a sistemului imunitar. O imunitate puternica inseamna o protectie sporita contra bolilor. Este ideala mai ales pentru copii si pentru batrani,care sunt cei mai predispusi la imbolnavire.
Pe timpul verii poate sa fie utilizata cu incredere pentru tratarea intepaturilor cauzate de insecte, caci ajuta la grabirea videcarii, reducand roseata si mancarimile. Ridurile pot fi si ele ameliorate cu ajutorul mierii de Manuka.

Un comentariu:

  1. la plupart des cancers de la prostate sont des adénocarcinomes, des cancers qui surviennent dans les cellules glandulaires du tissu épithélial de la prostate. les cancers de la prostate progressent généralement lentement et ne produisent aucun symptôme au début. éventuellement, la tumeur peut s'agrandir comme la mienne aussi, la prostate, en appuyant sur l'urètre et en provoquant des mictions douloureuses ou fréquentes et du sang dans les urines. donc j'étais tellement mal à l'aise avec ces maladies du cancer de la prostate que j'ai décidé de faire une recherche en ligne sur la façon de guérir le cancer parce que j'ai bien lu beaucoup de choses sur la médecine à base de plantes, j'ai rencontré beaucoup de témoignages sur la façon dont Dr Itua guérissait le vih / l'herpès puis le cancer était ci-dessous le commentaire. avec courage, j'ai contacté le dr itua et il m'a envoyé son médicament à base de plantes par service de messagerie, puis on m'a demandé de le récupérer à mon bureau de poste, ce que j'ai fait rapidement. J'ai contacté Dr Itua pour me dire que j'avais reçu mon médicament à base de plantes, alors il m'a expliqué comment le boire pendant trois semaines et c'est ainsi que la phytothérapie de Dr Itua guérit mon cancer de la prostate, le traitement prend trois semaines et j'ai été complètement guéri. Dr Itua est un dieu envoyé et je le remercie tous les jours de ma vie. contactez-le maintenant sur: email:drituaherbalcenter@gmail.com/whatsapp:+2348149277967. il a indiqué qu'il pouvait aussi guérir les maladies suivantes ci-dessous... les amides cérébraux. cancer du poumon, cancer du cerveau, cancer de l'œsophage, cancer de la vésicule biliaire, maladie trophoblastique gestationnelle, cancer de la tête et du cou, lymphome hodgkinien cancer intestinal, cancer du rein, leucémie, cancer du foie, mélanome, mésothéliome, myélome multiple, tumeurs neuroendocrines, lymphome hodgkinien, cancer buccal, cancer de l'ovaire, cancer des sinus, sarcome des tissus mous, cancer de la colonne vertébrale, cancer de l'estomac, maladie de Ménière, cancer des testicules, cancer de la gorge, cancer de la thyroïde, cancer de l'utérus, cancer du vagin, cancer de la vulve. maladie d'alzheimer, autisme, rougeole, tétanos, coqueluche, tuberculose, polio et diphtérie carcinome corticosurrénal. alma, cancer de l'utérus, cancer du sein, maladies allergiques. cancer du rein, sortilège d'amour, glaucome., cataracte, dégénérescence maculaire, maladie cardiovasculaire, maladie pulmonaire. prostate élargie, ostéoporose. dermatite généralisée, maladie d'alzheimer, tumeur au cerveau, lupus, cancer de l'endomètre, maladies cérébrovasculaires démence. cancer rectal colo, sort de loterie, cancer de la vessie, cancer de la peau, cancer de l'ovaire, cancer du pancréas, VIH/sida, tumeur cérébrale, herpès, lymphome non hodgkinien, maladie inflammatoire de l'intestin, BPCO, diabète, hépatit.

    RăspundețiȘtergere